close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

גידול היידרו

מערכת שורשכח אב, תשעו01/09/2016

איך מגדלים גידול היידרו?

תגיות:

כמו רבים וטובים, ודאי גם אתם נחשפתם לסגולות הרפואיות של צמח הקנאביס, בין באמצעות רופא המשפחה שלכם שאישר לכם לצרוך תרופות המתבססות עליו, ובין באמצעות נסיעות ליעדים בהם הצמח נפוץ וזמין. על מנת ליישם גידול היידרו כמו שצריך, הכנו לכם שלוש שיטות עיקריות שיסייעו לכם במלאכה. השיטות מתבססות על כך שהמתחם סגור ועל כן במקום מאור השמש תצטרכו מקור אור מלאכותי, כמו למשלך נורת לד (אנו לא ממליצים להתקין נורת לחץ שכן על כל 600 וואט הספק, הצמח יקלוט רק את ה- 60-90 וואט הראשונים: בזבוז חשמל, ומניעת אור באופן מובהק מהצמח).

שיטה מס' 1: ים ירוק

בשיטת ים ירוק – הגידול הכי דומה לגידול טבעי בגינה רגילה. לוקחים המון צמחים ושמים אותם בשטח במטרה לשתול אותם. במקביל, משקים ומשקיעים אנרגיית מים שווה בכל צמח וצמח. היתרון: החצר מתמלאת בצמחים שמניבים בייחד המון תוצרים. החיסרון: כל צמח מניב מעט מאד תוצרים בשל כך שמדובר בצמחים קטנים שממלאים מתחם שלם, ולא במעט צמחים גדולים, עבורו ישנה שיטות גידול אחרות.

שיטה מס' 2: מסך ירוק

בשיטת מסך ירוק נעזרים ברשת מקצועית לגידול היידרו. גידול היידרו מסוג כזה מתבסס על רשת שמותקנת בדרך כלל על אמצעי אנכי כמו קיר כלשהו שנמצא בחדר, או מחיצה מעץ או מגבס. בשיטה זו, הרשת, כמשטח גידול, מצמיחה ומפתחת את הצמחים שלכם עד כדי התכסות בירוק בתוך פרק זמן קצר. בשונה משיטת "ים ירוק" כאן גודלו של כל שתיל הוא גודל גדול, מה שאומר שיש לכם גם תוצר רב וגם בפרק זמן קצר. החיסרון היחידי הוא מעט שתילים, בעוד שבשיטת ים ירוק היו לכם הרבה שתילים עליהם הסתמכתם.

שיטה מס' 3: מגוון דרכים להנביט את הצמח באמצעות ייחורים

שיטה זו מהווה למעשה מקבץ אסטרטגיות גידול באמצעות ייחורים. במקום להשתמש בצמח האם, משתמשים בייחורים כדי להמשיך את שושלת הגידול שלכם. גידול היידרו מסוג כזה חוסך לכם תלות בצמחי אם (Mother), ועושה גם מהייחורים שלכם עולם ומלואו בכל הקשור לגידול. בדרך זו, גם אם נגמרה לכם ה- "תחמושת" של הצמחים, אתם יכולים בקלות לייצר גידולים חדשים וליהנות משטח גידול מלבלב ופורח. אנו ממליצים להיעזר בספרות שבפורטלים השונים כדי ללמוד לעומק על השיטות הללו, שחלקן נועדו למגדלים מנוסים בלבד, הבקיאים בעבודה עם ייחורים, ובהבאתם למצב שהם מנביטים לכם צמחים חדשים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה